Επίσκεψη Χορηγών Εργαστηρίου Πληροφορικής

DSC 0634     Τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 9.00 π.μ.στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολικού μας συγκροτήματος, χορηγοί του Εργαστηρίου Πληροφορικής μάς επισκέφτηκαν και μαθητές εξέθεσαν τις προσωπικές τους εμπειρίες από τη χρήση των Υπολογιστών, κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Πληροφορικής.

 

      Μεταξύ των Εκλεκτών Παρευρισκομένων, ήταν ο κ. Νικόλαος Μαντζούφας, Ειδικός Γραμματέας των ΣΔΙΤ, η κ. Νέλλη Τζάκου-Λαμπροπούλου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, ο κ. Χρήστος Ασημακόπουλος, Διευθυντής, Εθνικής Τράπεζας, ο Δήμαρχος Κορωπίου κ. Δημήτριος Κιούσης και η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κρωπίας κ. Δήμητρα Μιχαιρίνα.

 

     Ο κ. Τσιτσιμπάσης Στέφανος, καθηγητής Πληροφορικής του 3ου Γυμνασίου Κορωπίου εξέθεσε τον τρόπο διδασκαλίας του, χρησιμοποιώντας και αξιοποιώντας τις εξειδικευμένες δυνατότητες που προσφέρει ο άρτιος τεχνολογικός εξοπλισμός του Εργαστηρίου.

Οι Διευθυντές των δυο συστεγαζόμενων σχολείων, 3ου Γυμνασίου Κορωπίου και 2ου Λυκείου Κορωπίου, χαιρέτησαν την εκδήλωση, ευχαριστώντας τους εκπροσώπους της Εθνικής Τράπεζας για την ανεκτίμηση χορηγία τους και την πολύτιμη συνδρομή τους στην άμεση και απρόσκοπτη λειτουργία του Εργαστηρίου Πληροφορικής.

Τέλος, όλοι οι παρευρισκόμενοι ξεναγήθηκαν στα Εργαστήρια του 3ου Γυμνασίου Κορωπίου και στις αίθουσες διδασκαλίας, όπου είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν και να συνομιλήσουν με μαθητές του σχολείου μας.

 

 

Στη συνέχεια παρατίθεται ο χαιρετισμός της κ. Μερκούρη Α. Ελισσάβετ, Διευθύντρια 3ου Γυμνασίου Κορωπίου:

 

Κύριε Μαντζούφα, Ειδικέ Γραμματέα των ΣΔΙΤ,

κυρία Τζάκου, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής,

κ. Ασημακόπουλε, Διευθυντά Εθνικής Τραπέζης,

κύριε Δήμαρχε,

κυρία Πρόεδρε της Σχολικής Επιτροπής της Δ/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κρωπίας,

κύριοι εκπρόσωποι της Εθνικής Τραπέζης,

αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπημένοι μας μαθητές και μαθήτριες 2ου Λυκείου και 3ου Γυμνασίου

Κορωπίου.

Με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε στο σχολικό μας χώρο τόσο τον Δήμαρχο Κορωπίου κ. Δημήτριο Κιούση, όσο και τον κ. Νικόλαο Μαντζούφα, Ειδικό γραμματέα των ΣΔΙΤ, ο οποίος έχει συμμετάσχει ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος σε σημαντικό αριθμό έργων μετοχοποιήσεων /ιδιωτικοποιήσεων και Συμπράξεων Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα στην Ελλάδα τα τελευταία δέκα χρόνια. Επίσης, θεωρούμε τιμή μας το ότι παρευρίσκονται στο σχολικό μας χώρο και επιστήμονες της Εθνικής Τραπέζης, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ευεργέτες του σχολικού συγκροτήματός μας.

Ήδη, διανύουμε την τρίτη σχολική χρονιά λειτουργίας του σχολείου μας. Τα δύο συστεγαζόμενα σχολεία συνυπάρχουν και λειτουργούν, έως αυτήν τη στιγμή, αρμονικά, ανταποκρινόμενα στις σύγχρονες απαιτητικές εκπαιδευτικές προκλήσεις. Στο αποτέλεσμα αυτό συνεισέφεραν οι ευγενικές συνδρομές τραπεζών και του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», αλλά και οι γενναίες  και καθοριστικές χορηγίες της Εθνικής Τραπέζης, του Εφοπλιστή Αθανασίου Μαρτίνου και του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος». Δεν είναι δυνατό, βέβαια, να μην υπογραμμισθεί η αέναη συμβολή της Σχολικής Επιτροπής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κρωπίας, η οποία από την πρώτη στιγμή της γέννησης των δύο σχολείων είναι δίπλα τους, πρόθυμη και ανεξάντλητη αρωγός.

Προσπαθήσαμε από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τα ηνία της Διεύθυνσης των δύο σχολείων να βοηθήσουμε όλους, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς να κατανοήσουν το μέγεθος του εγχειρήματος που βρήκε «σάρκα και οστά» στην περίπτωση του δικού μας σχολικού συγκροτήματος. Ποιο ήταν αυτό το εγχείρημα; Ήταν η ένωση, η συνεργασία και η σύμπραξη δύο δυνάμεων με στόχο απώτερο την από κοινού δημιουργία ενός σχολικού χώρου που θα είναι δημόσιος, τελικά, αλλά που θα πληροί τις προδιαγραφές ενός ιδιωτικού σχολείου, το οποίο φιλοδοξεί να βοηθήσει μαθητές και μαθήτριες να γευτούν ό,τι γεύονται και αποκομίζουν συμμαθητές τους που ανήκουν σε εύπορες οικογένειες.

Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι φροντίζουμε όλοι μας, καθημερινά, να διαφυλάξουμε, στο ακέραιο, την καθαριότητα, την τάξη και την άριστη κατάσταση όλων των μέσων που χρησιμοποιούμε, είτε αυτά ανήκουν στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό του σχολείου, είτε όχι. Έτσι, έχουμε ολοκάθαρα θρανία, καρέκλες, έδρες, τραπέζια και δεν περνά από το μυαλό κανενός η τυχόν αμαύρωσή τους. Επίσης, καλλιεργείται η αναγκαιότητα συμβολής των μαθητών στην επίτευξη της καθολικής καθαριότητας με την προώθηση της ατομικής πρωτοβουλίας. Ο κάθε μαθητής και μαθήτρια είναι υπεύθυνος για το δικό του θρανίο, τη δική του ατομική καρέκλα, το δικό του υπολογιστή, το δικό του γραφείο, στα Εργαστήρια της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής. Με αυτόν τον τρόπο, ευελπιστούμε ότι διαμορφώνουμε πολίτες υπεύθυνους που γνωρίζουν να εκτιμούν αυτό που τους δίνεται, αλλά και που μαθαίνουν ότι η ασυνέπεια και η έλλειψη πειθαρχίας στους κοινούς προκαθορισμένους κανόνες είναι στοιχεία που δεν περνούν απαρατήρητα, αλλά, απεναντίας, έχουν τις δυσάρεστες συνέπειές τους.

Το Εργαστήριο Πληροφορικής είναι ένας χώρος που αποτελεί «κόσμημα» για τα δύο συστεγαζόμενα σχολεία. Οι μαθητές μας έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τα σύγχρονα Τεχνολογικά επιτεύγματα, αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες των rasberry. O αξιόλογος, εργατικός και καθ΄ύλην αρμόδιος συνάδελφος εκπαιδευτικός κ. Στέφανος Τσιτσιμπάσης, αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές μας θα σάς πείσουν για του λόγου το αληθές.

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι.

Η χαρά όλης της εκπαιδευτικής μας κοινότητας είναι μεγάλη με τη σημερινή σας παρουσία. Ελπίζουμε ότι φεύγοντας από το χώρο μας θα είστε σε θέση να βεβαιωθείτε ότι η χορηγία σας, οι σχεδιασμοί σας, τα εκπονήματά σας, σχετικά με την ανέγερση του σχολικού αυτού χώρου, αλλά και γενικότερα η σύλληψη της ιδέας για τη σύμπραξη του Δημοσίου και του Ιδιωτικού Τομέα οδηγεί στην παρουσία σχολικών περιβαλλόντων που εμπνέουν καθοριστικά μαθητές και εκπαιδευτικούς προς τη διαρκή ανέλιξη και πρόοδο.

Στο σημείο αυτό θεωρώ ότι είναι κατάλληλη η στιγμή να δώσω το λόγο αφενός στον κ. Στέφανο Τσιτσιμπάση, καθηγητή της Πληροφορικής, για να μάς κατατοπίσει καλύτερα σε ό,τι έχει σχέση με την καθημερινή πρακτική λειτουργία του Εργαστηρίου, αλλά και στους κυρίους πρωταγωνιστές της εφαρμογής στην πράξη, που δεν είναι άλλοι από τους ίδιους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Και πάλι σάς ευχαριστώ θερμά.

Καλώς ήλθατε.

 

 DSC 0509  DSC 0572  
 DSC 0556  DSC 0597  
DSC 0625 DSC 0616